Montag, 11. Juni 2007

جبار ثابت زاده مکتب عبدالرحمان ها،نادرها ، هاشم ها ، امین ها و گلبدین ها با





جبار ثابت زاده مکتب عبدالرحمان ها،نادرها ، هاشم ها ، امین ها و گلبدین ها با پیروی از رفتار زشت فاشیستی غیر انسانی همیشه در تلاش بوده تا اقوام غیر پشنون این سرزمین









را مورد حمله و تجاوز غیر انسانی خویش قرار دهد

آقای ثابت محافظان یک ژنرال ارتش کشور در شمال را مسئول این حمله دانسته است
در اینجا لازم است تا در نخست ضعف شخصیت این گلبدینی آدم کش را به شما معرفی نمایم:

این شخص در زمان جهاد مسول کمپ شمشتوی گلبدین خان در پشاور بود ، و در آنجا جوانان افغان را به درس های ترورستی و آدم کشی، از قبیل سوختاندن مکاتب ، به آتش کشانیدن شفاخانه ها و به انفجار دادن پل و پلچک ها تشویق میکرد . به گفته کسانیکه در آن زمان در کمپ شمشتو زندگی میکردند میگویند: عبدلجبار در کمپ با بچه ها روابت نامشروع داشت و دختر های خوش صورت افغان را در آن زمان به بهانه آنکه عرب ها به دفاع از جهاد افغانستان به کمک ما اینجا آمده اند به عرب ها نکاح میکرد و در مقابل آن دینار و ریال های عربی را دریافت میکرد و با آن پول ها گرم با بچه ها شب را سحر میکرد . و این است شایسته سالاری آقای کرزی که چنین شخصی را در بلند ترین پوست دولتی تعین کرده است .

یکی از دوستانم چندی قبل از وطن بازگشت و قصه جالبی را کرد که ساعت ها خندیدیم و افسوس به حال نبیل مسکین یار کردیم که دیوانه وار در تلویزون خود گلو پاره میکند و خلق و پرچم را دشنام میدهید ، اما مسکین یار از کار کرد های جبار ثابت خبر هم ندارد ، قصه که دوستم برایم کرد از این قرار است: زمانیکه جبار ناشایسته به مقام شایسته لوی خارنولی تعین گردید ، سه روز بعد ریس اداری لوی حارنولی را نزد خود خواست و به وی امر کرد که برو در ستره محکمه چوکی شنواری صاحب را بیبین و به من نیز مانند چوکی شنواری صاحب خریداری کن ! ریس اداری به پاسخ ثابت میگوید: من یک ریس هستم من نمیتوانم ، اما امکان دارد که یکتن از کارمندان خویش را بفرستیم تا چوکی آن را دیده و به شما هم مانند آن را خریداری کنیم . در جواب ریس اداری ثابت میگوید من تو را میگویم و تو دلیل میگوی ؟ بعد از یک ساعت ریس اداری از مقام خود سبک دوش وخانه نشین میشود .این قصه است که واقعیت دارد و همه هموطنان ما میتوانند از اشخاصیکه در لوی حازنولی ماموریت دارند بپرسند .
پس بیبنید آیا این شخص شایسته گی این مقام را دارد یا خیر ؟

جبار ثابت با وصف اینکه داری اخلاق درست نمیباشد ، یک انسان قوم گرا و عقده ای است که چندی پیش مخالفت قوم گرانه اش را با تلویزون طلوع مشاهده کردیم .
چبار ثابت چرا به تلویزون طلوع حمله کرد ؟
هدف اصلی حمله وحشی یانه ثابت به طلوع همان مخالفت با زبان فارسی و کلیمات فارسی بود و به همین سبب ژورناست های طلوع را مورد دو او دشنام قرار داد .

ایمروز هدف اصلی ثابت و فرد دیگری که با وی یکجا به پوسته تلاشی دروزه کابل در میربچه کوت رفته بودند این بود که این ها میخواستند یک تعداد افراد بلند پایه تاجیک و ازبک را به بهانه اینکه موتر های تان را تلاشی میکنیم که گویا شراب نباشد توهین کنند. که در زمان کم این ها با جنرال دین محمد جرت مقابل گردیدند.به گفته شاهیدان صحنه ، در زمانیکه موتر جنرال دین محمد جرت با خانواده و زن و فرزندش از این جا عبور میکرد لوی حارنول دیوانه وار با بوتل آب به موتر پرتاب میکند و فاحش به ناموس جنرال جرت میدهد و بادیگاردان جبار ثابت هنگامیکه میخواهند به ناموس وی تجاوز کنند ،در آن زمان آقای جرت از خود واکنش نشان میدهد و پاسخ این فرزند نادر را مانند عبدالخالق قهرمان میدهد.و خواهیش ما اینست که باید جبار ثابت به محاکمه اسلامی کشانیده شود و مورد مجازات قرار گیرد تا بداند که اینجا کمپ شمشتو نیست بلکه کوهدامن زمین است!
نوت: اگر در نوشته من غلتی املایی باشد مرا با کمال بزرگواری تان ببخشید چون بعد از 32 سال بعد من قلم برداشتم و چیزی نوشتم. وسلام



رحیم عسکریار

Keine Kommentare: